اتاق خواب کودک فضایی است که کودک در آن بازی می‌کند، خلاقیت به خرج می‌دهد و تمام چیزهایی که مورد علاقه‌ی اوست در آن نگه می‌دارد. جایی که کودک در آن رویای آینده‌ی کاری یا فردا را می بیند. یک دختر کوچولو دارید که عاشق پری‌هاست؟ با مقادیر قابل توجهی اکلیل، تخت‌خواب صورتی رنگ‌ش را تزئین کنید. پدر و مادر یک راننده‌ی مسابقه‌ی در حال شکوفایی هستید؟ برای او ماشین مسابقه‌ای آماده کنید تا در آن چرتی بزند. می‌خواهید فرزندانتان در تخت‌شان آخرین رویاهایشان رو ببینند؟ فضای خوابشان را صنعتی یا ساده و مینیمال درست کنید.

سرویس خواب نوزاد وینه چوب

انتخاب مناسب پسرانه

با ترکیب رنگ سفید/صورتی یا سفید/قرمز میـوانید اتاق خوش رنگ و شادی برای کودک دلبندتان آماده کنید. همچنین استفاده از سرویس خوابی کم‌جا با کشوها و طبقه‌های متعدد مانع از بهم ریختگی اتاق خواهد شد.

استفاده از رنگ سفید با کمی رنگ تیره برای کودک پسر انتخاب مناسبی خواهد بود. علاوه بر کمد در اتاق کودک وجود ویترین، برای قرار دادن وسایل مورد علاقه‌ی کودکتان است، باعث بهتر شدن روحیه‌ی او خواهد شد.

سرویس خواب وینه چوب
سرویس خواب وینه چوب

انتخاب دختر پسند

رنگ‌هایی مانند رنگ طوسی، خاکستری هم برای نوزادان دختر و هم پسر قابل استفاده خواهد بود و اگر اتاق کودک شما کوچک است با یک تخت کوچک و یک کمد و یک دراور می‌توانید دکور ساده‌ای برای کودک خود آماده کنید.

سرویس خواب وینه چوب
سرویس خواب وینه چوب

رنگ آمیزی اتاق کودک

رنگ آمیزی در اتاق کودک تاثیرگذاری بالایی دارد مخصوصا وقتی با نقاشی‌های کاراکترهای کارتون‌های کودکانه ترکیب شده باشد. در این اتاق‌ها می‌توان با استفاده از یک سرویس خواب ساده و با طرح چوب، زیبایی آن را دو چندان کرد.

یک اتاق کودک کوچک برای زیبا شدن نیاز به شلوغی ندارد. تنها با یک تخت و یک دراور و کمد با سه طبقه‌ی کوچک به رنگ خاکستری از نمونه‌های وینه چوب می‌توان آن را به زیبایی آماده کرد.

یک اتاق بزرگ با رنگ آمیزی روشن و جذاب نیاز به یک سرویس خواب با رنگ روشن، یک کمد بزرگ اگر کودکتان لباس‌های زیادی دارد که جایی برای آن ندارد، دراور و تخت بزرگ با چند کشو دارد تا بتوان چیدمان مناسب برای یک اتاق کودک آماده کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *